Mitt i ett flyttkaos.

Har konstaterat att saker har en förmåga att svälla upp och bli mycket större när de hamnar i en flyttkartong.
Har även insett att jag har väldigt mycket saker. I nästa liv ska jag bli minimalist. Eller otroligt bofast.

För 6 november ska Maria ta över lägenheten. Nästa vecka på torsdag alltså. Inga problem, bortsett från att det är väldigt få dagar dit. Och med tanke på att jag ska vara borta torsdag till tisdag är det väldigt väldigt få dagar att flytta på.

Så idag ringde jag in förstärkning. Mamma och syster har packat och fixat. Jag har också packat, men mest dirigerat. Imorgon efter jobbet fortsätter det. Sen till helgen i min frånvaro, hoppas jag de även trollar bort alla möbler så får städningen ske nästa onsdag.

På söndag åker vi ner till Milano och tittar på lägenheter. Äntligen.


Kommentarer
Postat av: E

Det är så spännande! Jag flyttar ner till er då jag pluggat färdigt.

2009-10-28 @ 18:19:59
URL: http://dettaharligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0