Innan italien.

Tömma och sälja lägenheten. Åka ner till Milano och hitta en ny. Välja ut det viktigaste ur garderoben. Ge bort resten. Fundera på hur viktigt det är att få med sig symaskinen, tvn, datorn, dvdn, böckerna.. Göra mig av med bilen. Kanske få en slant för den. Bestämma vilken färg vi ska ha på vår Cooper. Komma fram till vilka saker jag inte kan vara utan. Och hur vi ska få med de. Säga upp mig från facket. Avsluta på jobbet. Gå till tandläkaren för en helrenovering. Åka upp till Kengis. Ha en hejdåråfest. Hitta faddrar till mina blommor... Det är en del att stå i helt enkelt.

Men det ska tydligen vara bra att skriva upp allt på en lista och se hur den sakta men säkert krymper?





Kommentarer
Postat av: E

Ja, här händer det verkligen grejer! Italien! Jisses, så hemskt men samtidigt så kul. Fast det blir kanske ett mindre projekt för mig att ta mig till Italien än till Luleå. När är ni på plats? Nej vet du vad, jag ringer dig någon kväll!

2009-09-09 @ 17:03:57
URL: http://dettaharligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0