Avslöjad

Kanske har jag inte med stormsteg närmat mig flytande italienska. Trodde det skulle räcka med eget dåligt samvete. Men nej. Då ska man bli påmind. Det räcker inte med att kollegorna tappar hoppet eller att Veronica drar ifrån. Nu har till och med dataprogrammet vi kör, Rosetta Stone, börjat göra sig rolig. Istället för att syssla med avancerade meningar har nu programmet avslöjat mig och jag sitter och skriker MELO (Äpple) surt i mikrofonen. Rosetta Stone verkar inte haja ett dugg. Att jag egentligen ligger i framkant.
/A

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den kanske inte fòrstèr vad du sàger eftersom àpple faktiskt heter MELA?



(PUSS)

2010-03-04 @ 09:39:36
URL: http://unabellavita.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahaha

2010-03-04 @ 11:25:35
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Andreas

Ok Anna, jag ser vad som gör dig lycklig. Mina brister och tillkortakommanden. No Juice for you! (Iaf färskpressad)

2010-03-04 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0