Perfekt väder


Ingen ser vad du har för dig en kväll som denna.

Igår när jag åkte för att hämta Andreas på flygplatsen fick jag en försmak på den sk Milanogröten. Dimman som börjar komma nu under novemberkvällarna och lär fortsätta svepa in ända fram till februari är inte att leka med. Och när jag sitter där i bilen med dimljus på både framåt och bakåt på väg till Malpensa är jag lite orolig att flyget istället blivit tvungen att landa på den andra flygplatsen pga dålig sikt. Men jag försöker se det positivt. Det finns inga dåliga väder... Så ja, en kväll som denna är ju perfekt för att uträtta exempelvis ett mord. Såvida du inte går vilse och dumpar liket i grannens trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0