Det rör på sig.

Min lägenhet tycks plötsligt vara topic of the day och ryktet om gårdagens värdering går över ett Luleå som plötsligt känns som mindre än litet. Så jag har två visningar. Och plötsligt har jag två köpare. Och mäklaren känns överflödig, vilket han redan förstått innan jag sa något, eftersom han hört ryktet om just de två köparna.

Nu ska bara allt gå som planerat så är lägenheten ett problem mindre. Skulle vara skönt. Även om jag inte riktigt kan prata om problem i det här sammanhanget. 

För det verkar även hända saker med kontrakt och italien. Efter en tid av tystnad börjar herr italienboss agera. Allt klarnar. Det good life närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0