Citrongräs

Kom just hem efter en biltur genom Europa. När flygen blir inställda riskerar viktiga saker att inte komma fram, läkemedel, organ, osv... Läser vidare i artikeln och ser där att det eventuellt kommer ta slut citrongräs. CITRONGRÄS. Hur i hel--te ska vi klara oss utan citrongräs? Kan någon säga vad en människa gör med citrongräs? Jag funderar på att skriva en rad om 24-timmars bilresan imorgon när jag är vaken. För med facit i hand var det ganska kul. Men frågan är nu vad jag ska göra med allt citrongräs jag inte kan köpa, kanske blir jag sömnlös.
Angående vulkanen, jag tror vulkanernas ledningsgrupp haft konferens och fått klassisk konferensmage. Det går över på ett par dagar.
/A

Kommentarer
Postat av: Gustav

Det är fanimej inte lätt när det är svårt. Citrongräskrisen slår hårt även här. Nu när jag vet att det finns något som heter citrongräs inser jag hur desperat jag saknar ett kontinuerligt och robust tillflöde av... citrongräs. (?)

2010-04-17 @ 23:51:22
Postat av: Freddie

I mitt fall är citrongräs min familj... De hade enligt planen tänkt landa här idag. Icke! Men om jag planterar citrongräs i trädgården, då kansek de kommer till slut.



Furu, jag ska också köpa grill... hehhe

2010-04-18 @ 00:16:23
Postat av: Camilla

Ni har inte smakat min thaisoppa...utan citrongräs är den soppan inte min thaisoppa. :-)

Hur ska jag överleva? Jag kanske lagar den soppan...en gång/år men kommer att vara galet sugen på den om citrongräskrisen slår till!

Vilka problem som skapas av denna vulkan! :-)

2010-04-18 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0