Besökstider

Har ju nästan missat att berätta om vårt eminenta besök.  Jenny och Anders var här förra helgen. De var här, vi åkte till en sjö, vi överraskades av oväder, vi spelade spel och vi åt otroligt mycket glass. Det hela var mycket trevligt. Ikväll ska jag hämta nästa eminenta besök. Andreas har rymt till Sverige för en sån där grabbhelg, så jag har mer eller mindre tvingat ner Anna. 


Jenny och Anders var aldrig på samma bild samtidigt (eftersom kära Jen alltid var bakom kameran). Men i detta fotomontage ser det dock nästan ut som de är det, fast jag undrar om Jen ska vara så mycket ljusare än Anders?

Förövrigt vill jag ha hennes objektiv. Den fick till och med Pigna att se ut som en fin hund.
Nej, nu ska jag iväg och bråka med de italienska barnen lite! /V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0