Hundblogg

Så här några reflekterande dagar efter att ha spenderat julen i Sverige kan följande konstateras:

-Klorna som blev klippta verkar tyvärr växt ut igen.
-Att kissa på gräs är trevligare än på snö.
-Har fått tillbaka känseln i tassarna. Vinter och kylan passar inte mig. Jag föredrar sol faktiskt.
-Grannschäfern är fortfarande lika rolig att att skälla på/bli utskälld av.
-Sa jag att sol är bättre än snö?
-I Norrtälje hann jag vänja mig vid fullständig lekservice. Frekvensen av bollar som kastas har nu gått ner till pinsamt låga nivåer.
-Det kastas inte heller speciellt mycket hantel eller gummigris. Vad är problemet?
-Långa promenader är överskattat. Det står jag fast vid.

Förövrigt smakar torrfodret precis lika gott hemma som borta.




/Pigna - hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0