Tillägg till flygdebacel

Måste göra ett tillägg på tidigare inlägg.
Vi hade:

Jenny: Tog fel på dag och fick därmed lida igenom en varm dag på Como-sjön.
Jonas (Bror): Tog fel på flygplats och fick åka buss till rätt flygplats. Ingen skada skedd dock eftersom han var i god tid i sann Furucrona-anda.


Nu lägger vi till:


Veronica: Svårt förvirrad hänvisade hon gårdagens midnattspickup till Linate efter att kollat internet ordentligt så att planet var i tid. Jag litar på henne blint och vi körde dit för att upptäcka att det i själva verket var Malpensa. Där hämtade vi upp en magsjuk man med familj. På sätt och vis var detta bra eftersom mina påstådda nojjor med flygplatser fick en rejäl skopa bensin på sin eld.


Hädanefter skickas samtliga bokningsbekräftelser till undertecknad. Nu litar jag endast på mig själv.


/A

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag då? Jag som är toknoga. Måste jag också? Fråga Vera och hon kommer rulla med ögonen och sucka över hur jag är med tider och sånt.

2010-06-24 @ 22:13:47
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Andreas

Ingen regel utan undantag. Du verkar osedvanligt strukturerad och undantages från detta. Vi kanske kan ha kurser till folk?

2010-06-25 @ 08:10:03
Postat av: Anna

Låter som en bra ide. lektion ett: Dubbelkolla. Betyder det att man ska kolla en extra gång eller två extra gånger?

2010-06-26 @ 21:52:18
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Jenny

jag lovar och svär heligt och dyrt att alltid felboka! och aldrig berätta om det, att i sann Jenny anda ha tight om tid och vara kroniskt disträ!



När får jag komma tillbaka?

2010-06-30 @ 08:00:05
Postat av: Andreas

Anna, En extra gång är definitionen, om man är psyokiskt kollar man 3 gånger. Jag är numera psykotisk.



Jenny, ok, vi accepterar dina brister. Du är välkommen tillbaka anytime, dock ska vi dubbelkolla alla datum tre gånger enligt gängse Dorothea-praxis

2010-06-30 @ 16:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0