För mycket sol

Vi åkte till Courmayeur för att åka skidor, tänkte jag skriva. Men det vore lögn för jag och Pigna åkte faktiskt inte en meter. De två bröderna däremot åkte både utför och vilse medan jag och Pigna var något mer avslappnade. 





På vägen hem från Courmayeur kunde vi för övrigt räkna till 22 borgar bland bergen. Och efter att sedan ha ägnat kvällen åt att belevra oss i det svenska språket med ett ordförståelseprov (där man kan uppmärksamma att skrivande person vann) konstateras det att för mycket sol och syre kan ta musten ur en, eller åtminstone mig. Det blir en tidig kväll.

Tack och godnatt! /Veronica

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hjälmen, vad hände med hjälmen?!?!?

2011-02-15 @ 16:26:38
Postat av: Andreas

Jag har ju grå mössa på mig.

2011-02-16 @ 04:46:24
URL: http://unabellavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0