I säljartagen.

Lägenheten blev värderad till det jag ville. Sen gäller det ju också att köparna förstår att värdera den lika högt. Mäklaren var vass. Vesselvass med spetsiga blanka skor. Varför tänker jag alltid på vesslor när jag tänker mäklare?

För så spetsig var han inte egentligen. Men han ville jag skulle ut med den på marknaden redan igår. Vilket känns lite stressande faktiskt. Har ju socklar som ska fast, hål som ska täppas igen och tapeter som ska upp. Så ni som undrar om jag någonsin blir stressad; titta nu.

Jaja. Sa till vesslan att jag behövde sova på saken. Och, men det sa jag inte, hoppas lite på att få sälja den privat istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att jag kommer upp i helgen då. Mitt lugna sinne kommer säkert att smitta av sig på dig :)

2009-09-30 @ 10:49:54
URL: http://nsominorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0