Bosnien

Just det, det var ordet som knäckte min motspelare denna gång. Just nu står det 7-1-1 till undertecknad. Min motspelare liknar detta vid Sveriges förlust mot Slovakien. "De var dåliga men egentligen bättre." Nu tror jag själv dock att Sverige har bättre statistik mot Slovakien än vad hon har mot mig. Jag har erbjudit henne att hennes far, KG Rova får vara på hennes lag och ha 14 bokstäver varje omgång om han hälsar på. Just nu verkar det som att förlora är precis omöjligt.
Ser detta som en curlingmatch där jag är Lag-Anette Norberg, men utan att ha någon att monsterhångla efter matchen. 

/A

Kommentarer
Postat av: Den yngre

Jag vill åminna mig om att namn inte är tillåtet att bruka i det klassiska spelet alfapet, eller är jag helt ute och cyklar? Ska ni tillåta även hjo, macdonalds och axa nu också? Fuskare!

2010-03-01 @ 17:32:22
Postat av: Veronica

Jag håller med. Men du vet, Andreas blir ju så sur när han förlorar.

2010-03-01 @ 20:21:31
URL: http://unabellavita.blogg.se/
Postat av: Andreas

Reglerna är lite otydliga i detta hänseende men vi har alltid en dialog krong dessa viktiga saker innan. Here det McDonalds eller MacDonalds? Där hade du fått problem.

2010-03-02 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0