Fönstertittare

Höll nästan på att sätta tortelllinin i halsen när grannens katt plötsligt dök upp i fönstret.



Vad tror ni kissen tittar på så intresserat?



Andreas såklart. Frågan är om den är fascinerad av att titta på hans rumpa, eller om den liksom jag tycker det är trevligt att se på när någon annan jobbar?



Sen kan man undra om denna katt är ovanligt trög eller om katter i allmänhet inte fattar att glas inte går att stryka sig igenom? Vilket fall försökte den charma Andreas bra länge innan den tillslut gav upp och försvann.

Katter är helt klart trevligast att uppleva med en fönsterruta emellan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du ingen kattmänniska Vera? Katter är som trevligast när de är ihoprullade som en boll vid ena örat, man kan ha de som extra huvudkudde och dessutom gör ljudet av en spinnande katt att man somnar rätt så fort.

2010-03-03 @ 07:29:40
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Madde

Jag drömde inatt om en svart kattunge. Den var väldigt trevlig, konstigt nog så var den Daniel & Tinas.

2010-03-03 @ 08:50:27
Postat av: Veronica

Jag gillar katter som jag kànner, som jag vet àr trevliga, snàlla och inte tànker klòsa mig. Tycker annars katter kan vara ganska opàlitliga varelser, men problemet kanske ligger hos mig.



Tror inte Daniel och Tina kommer skaffa katt. Men vem vet?

2010-03-04 @ 09:42:31
URL: http://unabellavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0