Ingen trådbuss i Valtellina

Med en handfull one-liners från filmen "Torsk på Tallin" begav vi oss för att följa med lokala vinerian på busstur till Valtellina. Ingen av skämten kunde användas dock. Personligen fann jag mig själv i många utdragna monologer som verkade avslutas med en fråga. Anledningen till att jag tror det är de frågande ögonen och höga slutoktaven i ljudet. Veronica hade dock en fenomenal uppvisning i kommunikation och nu kanske, kanske fann man motivationen att börja med det där. 


Det glada sällskapet. Lägg märke till resans maskot Pigna som är på väg ut ur famnen på vice-presidenten för klubben.


Det görs tydligen en hel del vin här. 


Den yngre skaran av medlemmar i vinklubben "All V-In" sitter närmast kameran. mannen till höger om mig själv (vice-presidenten) testade, under stor vånda, sitt livs första snus och blev sedan lugn. Närmast kameran sitter presidenten himself. 


Lite inramning av detta "de-luxe"-event innan hemresan på 2,5h inleddes. Samtliga utom Lars Kongo sov. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0