Redo för hösten

För alla intresserade så har jag inhandlat strumpor. För mig var det ett ovanligt inköp eftersom jag inte använt strumpor sedan typ slutet av april. Mina gamla strumpor som legat i byrålådan oanvända i flera månader verkar ha tagit tillfälligt iakt och försvunnit. Vet inte var, hör av er om ni ser de.

Ser inte fram emot det, och vet inte heller hur mina fötter kommer reagera på denna instängdhet när börja-använda-strumpor-igendagen kommer. Men med tanke på att temperaturen verkar ha fastnat på kring tretti, så jag tror väl inte att det är dags än på ett tag. Men nu, nu är jag iaf redo för svalare dagar.

(Köpte ett par långbyxor också. Tänkte de kunde vara bra att ha. )


Förresten, heter det strumpor eller sockor? Vad är skillnaden?

Trevlig fredag! /V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0